maandag 10 september 2012

What is in an age?????



Er zijn heel wat spreuken over leeftijden.

“Je bent zo oud als je je voelt “ slaat denk ik wel het meeste op mij.

Op mijn feestje in het, voor mij, wel zeer speciale Museum Jan van der Togt waren vele lieve vrienden en familie. Ook de reacties later gaven aan dat het een geslaagd feest was. Ik heb een toast uitgebracht op “Absent friends”  ik hoop dat je het hebt gemerkt!

Als je nog een keertje de gitaarmuziek wilt horen die gespeeld is door Edsart klik hier, echt prachtig.


Ik wil iedereen bedanken die heeft meegewerkt aan het welslagen van het feest.

Energie voor de volgende 10 jaar!
En dat is natuurlijk ook nodig als je naar mijn programma voor de komende tijd kijkt;
China straks, Myanmar in november en op het eind van het jaar naar de Filipijnen. Dus houdt mijn blog in de gaten!!!! Of neem contact op als je meer informatie wilt.





De heerlijke catering was van de dames van Onder de pannen.






Geen opmerkingen: