dinsdag 28 februari 2012

Op de radio...

Afgelopen zaterdagochtend heb ik gebeld met RTV-NH voor de weekend-agenda-lijn. Telefoon 020-8505152 en te beluisteren op de frequentie 88.9. Ik vertelde aan Abel de Lange van RTV-NH:.....Ik heb 2 vliegen in 1 klap..... 
Oké zei Abel, eerst de 1ste vlieg. Dus vertelde ik van de mooie tentoonstelling in het Jan van der Togt museum (in de Dorpstraat te Amstelveen) met kleding van Ronald Kolk, sieraden van Margareth Stalman en tekeningen van Marte Roling.
En de 2de vlieg? Ja ook in de Dorpsstraat, maar dan wel in een andere gemeente; Aalsmeer. Daar zijn de kleding, sieraden en gebruiksvoorwerpen van de Miao en de Dong nationaliteiten te bewonderen. VERBORGEN PRACHT VAN CHINA.

Wie kwamen allemaal dit weekend naar mijn tentoonstelling? Wie heeft het via de radio gehoord? Ik zag bekenden van reizen, van workshops en ook veel mensen uit Aalsmeer en omstreken. Zaterdag waren er meer dan 40 bezoekers en zondag 53!
Voor de mensen in het noorden is het voorjaarsvakantie. Donderdag verwacht ik een paar voor mij bekende oma’s met hun kleinkinderen. Echt waar, met de verhalen erbij is het ook voor kinderen een superleuke tentoonstelling!
Op zondag 4 maart en op zaterdag en zondag 10 en 11 maart zal ik zeker aanwezig zijn in Aalsmeer. Dus als u nog meer achtergrondinformatie bij de kledingstukken en sieraden wilt ....van harte welkom!

Geen opmerkingen: