maandag 13 december 2010

De tentoonstelling

Gisteren was de officiële opening van de tentoonstelling in het Jan van der Togt museum.
Een groot succes, dank aan allen die, zelfs van heel ver, gekomen zijn. De toespraak van Itie van Hout was wel heel bijzonder. Ik heb heel wat positieve reacties ontvangen.
Het was voor mij en uiteraard ook voor Thera Tegel 'n groot feest.

en wat een mooi museum hebben wij hier in Amstelveen! Voor al diegenen die binnen een bereikbare straal van Amstelveen wonen zou ik willen zeggen, join de Vrienden Club.
Nog een keertje op uw gemak naar al het moois komen kijken? laat het mij weten en ik probeer naar het museum te komen.
dank en....zegt het voort

zodra ik 'n paar foto's heb van de tentoonstelling resp. de opening zal ik die publiceren.

Geen opmerkingen: