maandag 22 maart 2010

Weversmarkt Hoorn

Ik zal zeker naar het textiel festival in Leiden komen tussen 24 en 28 maart 2010, maar ik heb er geen stand. Te lang en te veel geld voor een kraam.
En wat kan ik aanbieden? Lezingen en workshops en mensen uitnodigen om mee op reis te gaan. Daar gebruik ik deze weblog voor!

Maar ik heb wel al een kraam geregeld voor de Weversmarkt in Hoorn op de 30ste juni. Ik heb dan ook vast wel weer leuke hebbedingetjes uit China, en wie weet heb ik uit mijn textiel collectie nog iets leuks voor u! Een jasje of bandje of misschien wel sieraden van de Miao, waar ik er toevallig al wat van heb. In ieder geval neem ik mijn prachtige gouaches mee, met zeer originele taferelen over het dagelijks leven en festivals van de Minderheden Nationaliteiten; de Miao.


1 opmerking:

Martine zei

Nee je was niet in Leiden en ik kan niet naar Hoorn komen omdat ik dan in Frankrijk ben maar een keer en ik hoop gauw, ga ik met je mee op reis.
XXXm