dinsdag 16 maart 2010

Lezingen, nu met Powerpoint

Om een duidelijker beeld te kunnen geven van het land, de natuur en de levensomstandigheden van de Minderheden Nationaliteiten in de provincie Guizhou, Zuid- West China, heb ik ook voor deze lezing een Powerpoint presentatie gemaakt. (Voor mijn indigo lezing maakte ik daar al gebruik van.)
Uiteraard zal ik ook aan de hand van prachtige authentieke kledingstukken, gebruiksvoorwerpen en niet in de laatste plaats, sieraden mijn verhaal ondersteunen.

Begin maart gaf ik een lezing in Noord Brabant en dáár is het in ieder geval zeer goed ontvangen.


Wie weet zal ik ook in de toekomst van meerdere interessante gebieden, zoals Oezbekistan en Kirgizië of Buthan een lezing aanbieden.
Voor informatie over lezingen, of wilt u een lezing boeken, neem contact op: miekegorter@xs4all.nl of bel: 020-6478558

Oezbekistan

Kirgizië

Bhutan

Geen opmerkingen: